Stap 1: Open de website

Stap 2: Ga naar Support

  • Eenmaal op de Presis Portal, zoek je naar een menu-optie bovenaan de pagina genaamd 'Support' en klik hierop.

Stap 3: Ticket Overzicht

  • In het Support menu, zoek naar de optie 'Tickets bekijken' en klik hierop om naar het overzicht van jouw support tickets te gaan.

Stap 4: Inloggen met Google Account

  1. Op de inlogpagina kun je kiezen voor een snelle login met jouw Google-account. Volg deze stappen om in te loggen:
  1. Klik op de blauwe knop met het label 'GOOGLE'. Deze knop vind je aan de rechterkant van de pagina onder de tekst '... of aanmelden via'.
  2. Je wordt doorgestuurd naar een Google inlogpagina waar je jouw Google-gegevens moet invullen.
  3. Volg de instructies om de toegang te autoriseren tot jouw Google-account.
  4. Na succesvolle authenticatie wordt je automatisch doorgestuurd terug naar de portal en ben je ingelogd.


Stap 5: Beheer en Bekijk je Tickets

  • Eenmaal ingelogd in het ticketsysteem, kun je de lijst met tickets aanpassen en beheren.
  1. Om een specifieke set van tickets te bekijken. Klik je op "Openstaand of in behandeling". Er volgt een dropdown menu zodat je op de juiste set tickets kunt filteren.
  2. Als je alle tickets wilt zien die je ooit hebt ingediend, kies dan 'Alle tickets'. Door deze optie te selecteren, kun je een volledig overzicht krijgen van jouw historie binnen het ticketsysteem, waardoor je makkelijk oude en nieuwe tickets kunt doorzoeken.